Nails Inc St John's Wood

Witajcie!!!
Jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach i jest to St Johns Wood od Nails Inc. Jeszcze niedawno nie przepadałam za odcieniami fioletu ale coś się zmieniło i teraz uwielbiam. Powiem tak lakier w buteleczce wygląda jak ciemny fiolet natomiast w rzeczywistości jest zupełnie inny. Balansuje na linii pomiędzy niebieskim i fioletowym. To trudny kolor do opisania. Jest to mój kolejny lakier z firmy Nails inc, i uważam że są lakiery naprawdę z wyższej półki ale cena w Polsce przeraża i na pewno nie tylko mnie. W Sephorze te lakiery kosztują  59zł!

 
 

Lakierem malowało mi się wyjątkowo dobrze, nie rozlewa się na skórki. Jego konsystencja nie jest za bardzo wodnista.... nie da się. go porównać do żadnego lakieru. Natomiast pędzelek jest średni, coś między pędzelkami Essie a OPI. Na wierzch oczywiście mój ulubiony Top Coat Kinetics Kwik Kote.


Lubicie fiolety czy wolicie róż ??

P.S. Taki miało świąteczny lakier ale w piątek postaram się coś zmalować na pazurkach :)


Do usłyszenia!!!

1 komentarz:

  1. Odcień fioletu jest super ;) Ale jednak ta cena z Sephory to przesada, nawet za dobry lakier ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...