Essie Mint Candy Apple

Witajcie!!!
Niedawno dostałam lakier Essie Mint Candy Apple i od razu na drugi dzień już miałam nic pomalowane pazurki :) Kolor ten od dawna mi się podobał, jest to taka klasyczna mięta bez żadnych drobinek, czy shimmeru. Czyli dokładnie taki kolor, na jakim mi ostatnio zależałoKolor jest pastelowykremowy, nakłada się całkiem przyzwoicie, chociaż przy odrobinie nieuwagi można dorobić się małych smug. Przy krótkich paznokciach wystarczy jedna warstwa, przy dłuższych dwie dają całkowite krycie. Schnie szybko i bez problemów, żadnych bąbelków ani innych paskudztw. Pędzelek jest wąski co ułatwia malowanie.
Trwałość, tak jak to zwykle u mnie z Essie bywa, ok. 5 dni.


Jestem bardzo zadowolona, aczkolwiek myślę, że jest to typowo wiosenno-letni kolor :)
Macie jabłuszko w swoim arsenale czy też nadal dzielnie opieracie się tego typu kolorom?

Do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...