The winter wonderland design

Witajcie!!
Dzisiaj kolejne świąteczne zdobienie wykonałam  niedawno, podchodziłam do niego trzy razy bo za każdym razem coś mi je wychodziło ale w końcu zrobiłam tak jak umiałam. Z góry przepraszam ale domek na palcu środkowym nie wyszedł tak jak chciałam a już mi się nie chciało zaczynać od początku. Mam nadzieję że wam się spodoba :)


Do wykonania tego mani potrzebowałam dwóch odcieni niebieskiego żeby zrobić gradient. Użyłam Essie Avenue Maintain i Essie Mint Candy Apple ( jest to właściwie mięta ale ładnie się komponuje z niebieskim ). Potrzebowałam farbek akrylowych do namalowania bałwana, choinek i domku ale oczywiście możecie użyć zwykłych lakierów. Jest to moje pierwsze mani wykonane przy pomocy farbek i wcześniej malowałam tylko lakierami wiec da się. Jeżeli ktoś śledzi mój blog na bieżąco to wie jak to wyglądało a jeżeli nie to zapraszam to oglądania moich wcześniejszych zdobień :) Farbkami malowało się bardzo dobrze chociaż potwornie śmierdzą ale przy otwartym oknie można malować. Na koniec położyłam Top Coat Kinetics Kwik Kote - jest najlepszy jaki do tej pory miałam, warto go kupić!! :)


Do usłyszenia!!!


7 komentarzy:

  1. Ale pięknie! Na tym gradiencie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich farbek używasz, że śmierdzą? ;-)
    Nie mogę się napatrzeć na te choineczki, wyszyły Ci przecudnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co kupiłam farbki w Lidlu jakiś czas temu i pierwszy raz w życiu ich użyłam :)

      Usuń
  3. prześliczny krajobrazik ;) ja dużo maluję farbkami i w sumie nie zauważyłam, żeby miały jakiś zapach, a na pewno nie taki narzucający się ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! nie wiem co Ci w tym domku nie pasuje, bo wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...