Nails Inc. Porchester Place

Witajcie w Nowym Roku!!!
Macie jakieś postanowienia? Ja się bawiłam w sylwestra bardzo dobrze, super towarzystwo i było bardzo śmiesznie... :) A jak Wam minął sylwester? Niestety moje pazurki były tylko pomalowane na fioletowo bo nie miałam czasu nic innego zrobić, za dużo spraw miałam na głowie pod koniec roku i wiele rzeczy się posypało .... ale teraz jest jak na razie suuuper :)
Dzisiaj pokaże wam lakier który odstałam już ponad miesiąc temu na mikołajki.Od jakiegoś czasu jest tak strasznie zimno i pochmurno a przynajmniej u mnie tak jest :( Przez chwile był śnieg ale już dawno zniknął, a szkoda :( Jest to Nails Inc. Porchester Place. Jest to piękna intensywna pomarańcz ..... no co tu więcej mówić same zobaczycie na zdjęciach :)


Jak widzicie lakier jest bardzo intensywny i powiem że rzadko się widzi takie lub podobnie intensywne kolory na paznokciach w zimie. Przeważnie wybierane są kolory stonowane,: szarość, bordo, brąz lub beż. Ale tak właściwie to nie wiem dlaczego? Przecież w zimie też jest ładna pogoda, jest słonecznie dlatego ja nie będę malowała tylko szarościami lub brązami ale właśnie takimi żywymi kolorami :)
A tak na marginesie to w ogóle lubicie kolor pomarańczowy? Bo ja tak średnio przepadam za tym kolorem ale ten lakier akurat bardzo mi się podoba. Przypasował mi tak jak ten fiolet od Nails inc TUTAJ.:)

Do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

  1. A ja właśnie Lubie zima takie kolory, ożywiają wszystko ;-) bardzo ladnie wygladaja;-) Masz piękne pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny jest :) ja bardzo rzadko noszę pomarańczki, ale bywało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest! lubię takie mocne kolory i pomarańczki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz bardzo lubię. Kolorek jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba, na pewno wykorzystałabym go do zdobień czy robienia stempli. Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, energetyczny :) ja częściej zimą sięgam po "letnie" kolory niż latem po "zimowe" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...