Galaxy Nails

Witajcie!!!
Dzisiaj kolejne ze zdjęć, które wykonałam kilka dni wcześniej zanim złamał mi się paznokieć. Długość paznokci meeeega ;) ale teraz i tak są krótsze.Miłego oglądania. ;)
Jako że w sierpniu a dokładnie z 12/13 była to Noc Spadających Gwiazd. I przyznaje rzeczywiście dużo tych meteorów spadało :) Trochę naliczyłam ale po jakimś czasie się pogubiłam i przestałam liczyć. Ale powiem Wam że na drugi dzień tak strasznie bolał mnie kark od wpatrywania się w niebo ale co tam była to super noc. I tak właśnie postanowiłam że nawiąże dzisiaj moim mani do tej nocy :)


Przeglądając internet zastanawiałam się w jakiej kolorystyce je zrobić. Jest wiele rożnych wersji. Ale tak właściwie to można zrobić w każdym kolorze. Ja postanowiłam że postawię na fiolet i trochę różu. Jako bazy użyłam cudownego, jednego z moich ulubionych lakierów Barry M Multi Glitter 333. Jest to piękna czerń z glitterem holograficzym. Cudo!!! :)


Mam nadzieję że choć trochę moje paznokcie przypominały niebo :) Jak sądzicie??

Do usłyszenia!!!

10 komentarzy:

  1. świetne ^^ ja na oglądanie gwiazd się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie zrobione galaxy ;-) Kiedyś zrobiłam galaxy na różu z połączeniem granatu i ciemnej zieleni ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuje kiedyś zrobić galaxy w takiej kolorystyce jak ty ;)

      Usuń
  3. łaaaał cudownie ;) a jakie piękne pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt galaxy, podoba mi się ^^ Też ostatnio robiłam takie paznokcie, świetna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dłuugaśne masz pazurki ;) bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...